tiistai 26. marraskuuta 2013

postilakon takia myöhäistyneet postit ja suuri kasa postia

huh huijaa taas on tullut testailtua vaikka ja vähän mitä. Olen myös kasvattanut kosmetiikka valikoimaani jonkin verran. Uutena juttuna minulle on tullut kamala kasa kaikennäköisiä näytteitä testiin sekä muutamia suurempia pulloja..Postilakon takia myös postini on ollut pitkään tulematta joten tässä on kasassa viikon postit :D Mitä sitten tapahtuikaan?

Minulle siis ilmestyi tänään mahottoman kokoinen paketti vuori postilaatikkoon. Olin tilannut vähän sitä sun tätä. Kosmetiikkaa siis. Olin myös ensimmäisten joukossa tilaamassa ufo-shot lahjaa joka pamahti tänään myös luukustani. Mutta mikä tämä lahja sitten oli ja mitä laatikkooni eksyi?

                                                 


                                                   Hieno ufo-shotti lahjani oli siis tälläinen :)


Mukana siis tuli autoon hieno uusi wunderbaumin kaltainen tuoksu roikotin. Tuoksui aikas kirpsakalle ja kivalle. Ihan mukava ylläri siis. Näitä sai siis ufo-shotilta 1000 ensimmäistä tietonsa jättäjää facebookin kautta. Piristi kyllä kivasti päivää ja tuli jopa tarpeeseen tälläkertaa. Vanha hello kitty tuoksu kun alkaa olla jo menneiden talvien lumia.. 

Ajattelin tehdä erillisen postauksen siitä mitä olen hakkinut ja siitä mitä aion testata lähiaikoina sekä jo testatuista tuotteista. Ehkä tämä on fiksuin ratkaisu.. Eli tänään tulleet sekä saadut testattavat. Nämä olen siis itse hankkinut kaikki eivätkä ole mitenkään  kytköksissä blogiini. Haluan vain testata ja etsiä sitä itselleni sopivaa.



Tässä siis näytteet ja uudet purkit.Näistä tuotearviot tulevat perästä .

 Testissä myös pari hajuvettä jotka sain postitse :) Etsin siis myös epätoivoisesti hääpäivääni varten sopivaa tuoksua.. Olisiko sopivaa ehdotusta? ajattelin kokeilla ainakin giorgio armanin si:tä. :) Kokeilen myös mieluusti jotain muuta jos jotain ehdotoksia löytyypi...

eritelläämpä vielä vähän tätä pinoa kun näyttää niin hurjan suurelle. eli  täältähän löytyy. DR Hauschkaa,laveraa,yves-rocheria,decubalia,abobasea,vichya, eucerinia  jne jne.. katsotaan millaisia ovat. Jospa minunkin kuivalle iholle löytyisi vihdoin apua..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti